הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/4/2010 4:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ה עם תוכן  50PSI זה הרבה יותר מדי לרכיבת שטח
נושא: 50PSI זה הרבה יותר מדי לרכיבת שטח תאריך: 8/4/2010 4:19:00 PM
מחבר/ת: ערן ה

כל הרעיון בצמיגי טיובלס הוא לרכב בלחץ נמוך יחסית (כדי לקבל אחיזה טובה) ועדיין לא לחטוף snake-bytes. באופן אישי אני רוכב עם 30 באחורי ו28 בקדמי (ושוקל בסביבות 70 קג)- אתה יכול להתחיל מזה ולראות איך זה מתאים לך. בכל מקרה, מילוי מעל 35PSI יפגע משמעותית באחיזה.

במקרה של תקר "רגיל" חומר האטימה אמור להתגבר עליו (אל תשכח למלא חומר כל 3 חדשים בערך, במיוחד בקיץ) - פשוט לנפח ולהמשיך לרכב. במקרה של תקרים יותר גדולים, לא מזמן יצאה ערכת "תולעת" לתיקון טיובלס מהיר בשטח - לא יצא לי אישית להשתמש בה, אבל הבנתי שהיא עושה את העבודה. אם גם זה לא עוזר, אז אנחנו לא מדברים על תקר אלא על קרע בצמיג :( זה הזמן להוציא את הפנימית הרזרבית מהתיק ולהחליף את הצמיג בהזדמנות הראשונה

--ערן




חזרה לפורום