הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/4/2010 5:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 8/4/2010 5:47:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

תודה, ברור.
הלחצים זאתה מזכיר באמת אלא שהרוב ממליץ אליהם (לפחות סדר גודל), מוזר לי שהיצרן מגדיר תחום המומלץ כך שהערכים השימושיים הם רק בקצה שלו...
אגב, אני שוקל בסביבות 68 קילו גם.

לגבי גיבוי של הפנימית - יש שתי סוגיות:
1. הגלגלים שלי הם UST עם Presta כך שהחור בחישור הוא צר מזה שמתאים לShrader שבדרך כלל בפנימיות ואין לי מוסג אם יש פנימיות עם Presta.

2. אני מצאתי שלהוריד צמיג כזה מהחישוק עיי ידיים (שום כלי לא מומלץ) היא משימה השועפת לבלתי אפשרית ... :eek:
אחרי שהתקנתי של החדשים וניפחתי נזכרתי ששכחתי לשים את החומר בפנים - רוקנתי מהלחץ, ניסיתי להוריד אותם - כמה שהזעתי - לא הצלחתי. הצמיג פשות "נדבק" לחישוק בקצבות האטומות...בסופו של דבר מילאתי דרך הPresta...


חזרה לפורום