טקסט הודעת פורום
| 8/4/2010 7:26:00 PM |
|
נושא: אין שום סיבה להחליף בולמים תאריך: 8/4/2010 7:26:00 PM
מחבר/ת: ohad fridman
סנטור בהחלט עושים את העבודה...
הבעיה היא או כיוון לא נכון או תקלה בבולם,
הכי פשוט להגיע למישהו שיוכל לבדוק את תקינות הבולם ולעזור בכיוון ראשוני.
|
חזרה לפורום |
|
|