הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/4/2010 7:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ohad fridman עם תוכן  אין שום סיבה להחליף בולמים
נושא: אין שום סיבה להחליף בולמים תאריך: 8/4/2010 7:26:00 PM
מחבר/ת: ohad fridman

סנטור בהחלט עושים את העבודה...

הבעיה היא או כיוון לא נכון או תקלה בבולם,

הכי פשוט להגיע למישהו שיוכל לבדוק את תקינות הבולם ולעזור בכיוון ראשוני.



חזרה לפורום