טקסט הודעת פורום
| 8/4/2010 9:20:00 PM |
|
נושא: טיולי לילה תאריך: 8/4/2010 9:20:00 PM
מחבר/ת: מאיר טל
אני מחפש חבר´ה להצטרף לרכיבות בלילה באמצע השבוע באזור הצפון. לבנתיים אני יודע שיש ימי חמישי באלון הגליל אם מישהו יודע עוד קבוצות כאלה אשמח להצטרף ולקבל פרטים.
|
חזרה לפורום |
|
|