הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/4/2010 10:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם רוזנר עם תוכן  אופני AM
נושא: אופני AM תאריך: 8/4/2010 10:00:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר

עוד אופני AM מצויינות שנותנות תמורה מלאה למחיר הן GT IDIVE 5.(לי יש GT IDRIVE5.2) והן ממש נותנות ועוברות הכל.נראה לי שניתן להשיגן רק ביד 2..בהצלחה!


חזרה לפורום