טקסט הודעת פורום
| 8/4/2010 10:00:00 PM |
|
נושא: אופני AM תאריך: 8/4/2010 10:00:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר
עוד אופני AM מצויינות שנותנות תמורה מלאה למחיר הן GT IDIVE 5.(לי יש GT IDRIVE5.2) והן ממש נותנות ועוברות הכל.נראה לי שניתן להשיגן רק ביד 2..בהצלחה!
|
חזרה לפורום |
|
|