הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2010 7:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  כמה טריקים....
נושא: כמה טריקים.... תאריך: 8/5/2010 7:44:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

בוקר טוב!
1) לגבי הפנימית הרזרבית - יש גם עם פרסטה, אל תדאג. מה שכן יש לפרק את הוונטיל שמורכב על החישוק (חלק מתפרק) ואז להרכיב את הפנימית.

2) הורדה של הצמיג - הכי טוב זה להרטיב אותו עם מעט מים וסבון, הוא מתרכך והרבה יותר קל להפריד אותו. בשטח קצת יותר קשה אבל תנסה בפעם הבאה להוריד את האוויר לחלוטין ולפני השימוש עם כפות, תנסה להפריד אותו משפתי החישוק עם הידיים (יותר קשה לבד אבל עם חבר אמור להיות לא בעייתי :) )

בהצלחה
דני
http://sites.google.com/site/thebcr2009


חזרה לפורום