הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2010 7:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  ועוד דבר קטן לגבי הלחץ....
נושא: ועוד דבר קטן לגבי הלחץ.... תאריך: 8/5/2010 7:44:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

30 PSI זה די והותר!
דני


חזרה לפורום