טקסט הודעת פורום
8/5/2010 7:44:00 AM
דני פריגל
ועוד דבר קטן לגבי הלחץ....
נושא:
ועוד דבר קטן לגבי הלחץ....
תאריך:
8/5/2010 7:44:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
30 PSI זה די והותר!
דני
חזרה לפורום