נושא: אתמול רכבנו לילה ארוך במשגב, סנגלים נהדרים שם אבל תאריך: 8/5/2010 10:30:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי
אני פותח את כל הטיולים בגרופי. בכלל אם אתה רוצה לראות ולהצטרף לטיולים גרופי זו הכתובת שם יש מבחר עצום של טיולי לילה. אגב אלון הגליל פתחו גם לילה בימי שלישי, בדוק איתם. ב16.8 אני בלילה בחיפה אם זה מעניין אותך (אורבני). חונים בחוף דור רוכבים על החוף עד בת גלים, מטפסים את הכרמל לסטלה משם ממשיכים לטפס עד למרכז הכרמל ולאחוזה. מאחוזה יורדים בפרויד ירידה ארוכההההה - לרכבים ומשם - לשבת וללגום בירות.
|