נושא: המלצה על גלגלים קלים...... תאריך: 8/6/2010 5:50:00 PM
מחבר/ת: ערן ל
הי חברה...אני מעוניין לגלח משקל מהאופניים דרך הגלגלים (בבולם כבר טיפלתי) כיום הגלגלים כוללים חישוקים של WTB SX 24 שלפי מה שקראתי משקלם כ 450 גרם החישורים של השד יודע והנאבות של שימאנו מסדרה 475 קסטה של סראם.
השאלה האם כדאי לי להחליף קסטה ל XT ושות´ ולהחליף לנאבות אחרות או פשוט ללכת על גלגלים שלמים חדשים...... הציעו לי XT 775 או מאביק 819.
המלצות....הגיגים...ושאר ירקות יתקבלו בשימחה.
נ.ב האמת שהגלגלים שלי מעולים ועובדים מצויין! אבל א לתחפשו הגיון זה כבר בגדר סריטה. :eek:
|