נושא: תודה רבה לצוות Giant נתניה תאריך: 8/7/2010 10:12:00 AM
מחבר/ת: איל מוכתר
ברצוני לשבח ולהודות לנמרוד וצוות Giant נתניה על היחס ותשומת הלב שהעניקו לנו, ביום שישי, למרות השעה המאוחרת. ביום שישי, הגענו לחנות Giant נתניה, אני וזוגתי, על מנת לרכוש אופניים חדשות. החנות הייתה לקראת סגירה ולמרות זאת, נמרוד וצוות החנות, ששכחתי את שמם, העניקו לנו יחס מקצועי, סבלני וחם. כל הכבוד וישר כוח. איל.
|