נושא: חריקות מאיזור הכידון תאריך: 8/7/2010 1:23:00 PM
מחבר/ת: שקד מאיר
איןי לי מושג מה זה בדיוק ולמרות שניסיתי לא הצלחתי להבין בדיוק כח באיזה כיוון גורם לזה אבל זה בטוח בא מהכידון, וזה בא בזמן נסיעה. ניסיתי לחזק את כל הברגים, חשבתי שזה אולי משהו רופף, זה לא עזר. יש למישהו רעיונות מה זה יכול להיות?
|