נושא: כואב לי הגב וצוור תאריך: 8/7/2010 5:10:00 PM
מחבר/ת: עומר כהן
החלפתי אופנייפ הקלייר של סנטה קרוז 2010 למידה מדיום רכבתי עד היום על בלייר לארג´ סיימתי רכיבה רגילה של שעתיים באזור מענית סינגלים וטכני ובסוף הרכיבה כאב לי נורא הצוור וקצת הכבא מי מה זה יכול להיות מי ידע צריך עזרה אולי בגלל שינוי סגנון הרכיבה והמתלים של האופניים תודה מראש
|