טקסט הודעת פורום
8/7/2010 8:41:00 PM
עודד חנניה
חריקות
נושא:
חריקות
תאריך:
8/7/2010 8:41:00 PM
מחבר/ת:
עודד חנניה
נסה להיכנס למכנאופן ושיגרז לך את ההד סט, עניין לא יקר במידה וזה באמת מאיזור הכידון.
חזרה לפורום