טקסט הודעת פורום
8/8/2010 12:31:00 AM
שקד מאיר
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
8/8/2010 12:31:00 AM
מחבר/ת:
שקד מאיר
תודה על התגובה המהירה...
נשמע יעיל ופרקטי...נראה לי שזה מה שאני אעשה...
אפרק את האופניים לגורמים ואשים אותם מרופדים בקרטון.
שוב תודה.
שקד.
חזרה לפורום