הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/8/2010 12:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שקד מאיר עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 8/8/2010 12:31:00 AM
מחבר/ת: שקד מאיר

תודה על התגובה המהירה...

נשמע יעיל ופרקטי...נראה לי שזה מה שאני אעשה...
אפרק את האופניים לגורמים ואשים אותם מרופדים בקרטון.

שוב תודה.
שקד.


חזרה לפורום