נושא: התמונה באמת של האופניים האלה תאריך: 8/8/2010 8:22:00 AM
מחבר/ת: אולג קריגר
כן, התמונה באמת של האופניים האלה, לא דגם 2010 אבל השילדה נראת זהה..
אני מבין שהשילדה הזאת לא טובה (לדעתך) ובגלל זה לא שווה לקנות אותם ב- 3400 ש"ח ?
משהו יכול לייעץ לי משהו במקום בתווך המחירים הזה ?
עשיתי רכיבות מבחן על SCHWINN COMP 405, KHS XC 104, HARO SHIFT R1 ביינתים ה-IDEAL האלה הכי טובות שמצאתי..
|