טקסט הודעת פורום
| 8/8/2010 5:12:00 PM |
|
נושא: בן שמן בשישי! תאריך: 8/8/2010 5:12:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
היה חםםםםםםםםםםםםם! אבל לפחות חקרנו איזורים חדשים - "אל מידיא" ו"פילו חדש" ואפילו גיחה אחת ל"רומני".
תהנו:
http://sites.google.com/site/thebcr2009/center-1/ben_shemen/6_8_10
דני
|
חזרה לפורום |
|
|