הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/8/2010 5:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אריזת אופניים
נושא: אריזת אופניים תאריך: 8/8/2010 5:24:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

חבר שלי טס לארה"ב ובחנות ארזו לו את האופניים "כמו שהם מקבלים" (האמת ראיתי - עשו עבודה מצויינת) ועלה משהו כמו 150 ש"ח.


חזרה לפורום