טקסט הודעת פורום
8/8/2010 5:24:00 PM
צחי בר סלע
אריזת אופניים
נושא:
אריזת אופניים
תאריך:
8/8/2010 5:24:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
חבר שלי טס לארה"ב ובחנות ארזו לו את האופניים "כמו שהם מקבלים" (האמת ראיתי - עשו עבודה מצויינת) ועלה משהו כמו 150 ש"ח.
חזרה לפורום