טקסט הודעת פורום
8/9/2010 8:07:00 AM
דני פריגל
הפסקה???? :p
נושא:
הפסקה???? :p
תאריך:
8/9/2010 8:07:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
זה שמוליק וכל הפנצ´רים שהיו לו .....
חשבנו להשאיר אותו שם :eek: :eek:
שבוע טוב!
דני
חזרה לפורום