הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2010 8:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  הפסקה???? :p
נושא: הפסקה???? :p  תאריך: 8/9/2010 8:07:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

זה שמוליק וכל הפנצ´רים שהיו לו .....
חשבנו להשאיר אותו שם :eek: :eek:

שבוע טוב!
דני


חזרה לפורום