הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2010 8:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני תמר עם תוכן  אבדה רצועת דופק NIKE
נושא: אבדה רצועת דופק NIKE תאריך: 8/9/2010 8:08:00 AM
מחבר/ת: בני תמר

שלום לכולם,
אבדה לי רצועת הדופק של NIKE. לא ברור מתי ואיפה :(

אשמח לקבל אותה חזרה...


תודה,
בני.


חזרה לפורום