טקסט הודעת פורום
8/9/2010 8:08:00 AM
בני תמר
אבדה רצועת דופק NIKE
נושא:
אבדה רצועת דופק NIKE
תאריך:
8/9/2010 8:08:00 AM
מחבר/ת:
בני תמר
שלום לכולם,
אבדה לי רצועת הדופק של NIKE. לא ברור מתי ואיפה :(
אשמח לקבל אותה חזרה...
תודה,
בני.
חזרה לפורום