טקסט הודעת פורום
| 8/9/2010 9:57:00 AM |
|
נושא: היורד ליגור? תאריך: 8/9/2010 9:57:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
שלום לכולם! למישהו יש מושג מה מצבו? בהודעות הישנות כתוב שהוא לא מאוד מטופל ויש די הרבה שיחים והפרעות (בלי קשר לתהומות שליד.........) :).
מתכננים לרדת אותו בשבת כך שאם יש רעיונות, נשמח לתגובות.
תודה דני פרי-גל BCR
|
חזרה לפורום |
|
|