נושא: תמיד אפשר לבדוק אצל רז... תאריך: 8/9/2010 11:07:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
זה מלפני פחות משנה
http://sites.google.com/site/mountainbikeridesinisrael/Home/rba/yagur10
ומתוך התקציר:
"מכאן התחלנו בעצם את סינגל "היורד ליגור" הקטע הראשון (סימון שחור - 46-47) רכיב ברובו אבל מצריך פה ושם ירידה למטר עד כמה מטרים מהאופניים מנקודה 47 והעיקול הגדול הסינגל רכיב בכמעט 100% ואף זורם בקטעים ארוכים ממנו עם זאת שימו לב שיש קטעים עם תהומות ושיפועי צד..." "...הסיום כרגיל אורגזמה"
|