הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2010 2:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  עצות חשובות
נושא: עצות חשובות תאריך: 8/9/2010 2:41:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

תודה רבה, זה מועיל.
האופניים הם Titus FTM (ז"א השלדה), המתלה שלו הוא Horst link.
כאשר אתה אומר פתוח, למשל rebound, זה אומר הכי מהיר או הכי עיתי ?

מה ההבדל בין תגובת rebound לבין תגובה של low-speed compression ?
לפי הספר שלהם שניהם משפיעים על מהירות תגובה של הבולם למכשולים (מהירות החזרה שלו)


חזרה לפורום