נושא: עצות חשובות תאריך: 8/9/2010 2:41:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי
תודה רבה, זה מועיל. האופניים הם Titus FTM (ז"א השלדה), המתלה שלו הוא Horst link. כאשר אתה אומר פתוח, למשל rebound, זה אומר הכי מהיר או הכי עיתי ?
מה ההבדל בין תגובת rebound לבין תגובה של low-speed compression ? לפי הספר שלהם שניהם משפיעים על מהירות תגובה של הבולם למכשולים (מהירות החזרה שלו)
|