הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2010 4:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישי גבאי עם תוכן  אופני דיאמונדבק
נושא: אופני דיאמונדבק  תאריך: 8/9/2010 4:27:00 PM
מחבר/ת: ישי גבאי

שלום לכם,
יש לי אופני דיאמונדבק דגם פארקווי, שילדה 19 אינצ´ ואני רוצה למכור אותם, מישהו יודע כמה הן שוות?

תודה


חזרה לפורום