טקסט הודעת פורום
8/9/2010 4:27:00 PM
ישי גבאי
אופני דיאמונדבק
נושא:
אופני דיאמונדבק
תאריך:
8/9/2010 4:27:00 PM
מחבר/ת:
ישי גבאי
שלום לכם,
יש לי אופני דיאמונדבק דגם פארקווי, שילדה 19 אינצ´ ואני רוצה למכור אותם, מישהו יודע כמה הן שוות?
תודה
חזרה לפורום