הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2010 9:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שקד מאיר עם תוכן  פירוק
נושא: פירוק תאריך: 8/9/2010 9:38:00 PM
מחבר/ת: שקד מאיר

מה עם המעביר האחורי?
הוא נשאר חשוף אחרי שמוציאים
את הגלגל האחורי,לא צריך לנתק
גם אותו?


חזרה לפורום