טקסט הודעת פורום
8/9/2010 9:38:00 PM
שקד מאיר
פירוק
נושא:
פירוק
תאריך:
8/9/2010 9:38:00 PM
מחבר/ת:
שקד מאיר
מה עם המעביר האחורי?
הוא נשאר חשוף אחרי שמוציאים
את הגלגל האחורי,לא צריך לנתק
גם אותו?
חזרה לפורום