טקסט הודעת פורום
8/9/2010 10:28:00 PM
Ofer Erez
התשובה של איציק הכי מדוייקת ...
נושא:
התשובה של איציק הכי מדוייקת ...
תאריך:
8/9/2010 10:28:00 PM
מחבר/ת:
Ofer Erez
אבל אם לא בא לך למדוד - בד"כ צריך לרשום במילימטרים ואצלי זה יצא 2090 מ"מ
תלוי בגודל הצמיג ...
חזרה לפורום