טקסט הודעת פורום
| 8/10/2010 12:13:00 PM |
|
נושא: אופניים בעשרת אלפים ש"ח תאריך: 8/10/2010 12:13:00 PM
מחבר/ת: elad benda
שלום... היו לי specilized stump jumper 2007 נגנבו קיבלתי 10,000 שח מהביטוח מחפש לקנות משהו חדש, שיכוך מלא, לטובת שבילים וסינגלים בקטנה.
מאוד לא מעורה בדגמים וכדומה
אשמח לקבל המלצות תודה, אלעד
|
חזרה לפורום |
|
|