הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/10/2010 2:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אז סליחה שאני נדחף.....
נושא: אז סליחה שאני נדחף..... תאריך: 8/10/2010 2:32:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

כנס לקומונת ALL MOUNTAIN וחפש את ה-רדר (גיא)
הוא סוכן ביטוח אשר מבטח גם רוכבי אופניים על ציודיהם.

ולא, אין לי שום קשר כזה אחר אליו.....

דני


חזרה לפורום