טקסט הודעת פורום
| 8/10/2010 2:32:00 PM |
|
נושא: אז סליחה שאני נדחף..... תאריך: 8/10/2010 2:32:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
כנס לקומונת ALL MOUNTAIN וחפש את ה-רדר (גיא) הוא סוכן ביטוח אשר מבטח גם רוכבי אופניים על ציודיהם.
ולא, אין לי שום קשר כזה אחר אליו.....
דני
|
חזרה לפורום |
|
|