נושא: לא אחורי תאריך: 8/10/2010 6:40:00 PM
מחבר/ת: idan 66
לא מפרקים את הגלגל האחורי אלא את הקידמי בלבד! אחרי שמוציאים אותו מחברים פלסטיק בצורה של הציר על מנת שהמזלג לא יימעך אם יפעילו לחץ על הקופסא, שוב יש בחנות..הם בדרך כלל זורקים את זה יחד עם הקופסא. בקשר למעביר האחורי,למרות שלא חייבים,אפשר ומומלץ לפרק אותו יחד עם האוזן (את הכבל כמובן להשאיר מחובר) ולעטוף עם משהו רך,כל זאת על מנת לשמור על המעביר וכמובן על האוזן. אם אתה רוצה ,שלח לי את המייל שלך ואשלך לך מצגת מפורטת עם תמונות שיש לי על המחשב.
|