הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/10/2010 6:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  idan 66 עם תוכן  לא אחורי
נושא: לא אחורי תאריך: 8/10/2010 6:40:00 PM
מחבר/ת: idan 66

לא מפרקים את הגלגל האחורי אלא את הקידמי בלבד!
אחרי שמוציאים אותו מחברים פלסטיק בצורה של הציר על מנת שהמזלג לא יימעך אם יפעילו לחץ על הקופסא, שוב יש בחנות..הם בדרך כלל זורקים את זה יחד עם הקופסא.
בקשר למעביר האחורי,למרות שלא חייבים,אפשר ומומלץ לפרק אותו יחד עם האוזן (את הכבל כמובן להשאיר מחובר) ולעטוף עם משהו רך,כל זאת על מנת לשמור על המעביר וכמובן על האוזן.
אם אתה רוצה ,שלח לי את המייל שלך ואשלך לך מצגת מפורטת עם תמונות שיש לי על המחשב.


חזרה לפורום