טקסט הודעת פורום
| 8/10/2010 7:26:00 PM |
|
נושא: סינגלים ראש העין,מישהו יכול להמליץ? תאריך: 8/10/2010 7:26:00 PM
מחבר/ת: ל ב
האמנם יש כאלה כפי ששמעתי? אם כן היכן ניתן להכנס או להגיע אליהם? אשמח לקבל המלצה טובה והכוונה כי האחרונה שקיבלתי לגבי כוכב יאיר הייתה מאכזבת תודה
|
חזרה לפורום |
|
|