טקסט הודעת פורום
| 8/11/2010 10:10:00 AM |
|
נושא: היום חרובית- למי שמעוניין.. תאריך: 8/11/2010 10:10:00 AM
מחבר/ת: itzik bh
מי שרוצה סינגל קטן ומהיר (צריך משהו שיחזיק אותי עד הסוף שבוע) היום בחרובית, סימון שבילים אדום למי שמכיר שם, מוזמן בשמחה.. סביבות הצהריים.. :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|