נושא: ברוב המכוניות השנתון חשוב... תאריך: 8/11/2010 1:41:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar
אבל במאזדה 3 לא ממש. אין גם הבדל בין 4 ל-5 דלתות. צריך רק לוודא שיש לך חורים בגג שמתאימים ל-FixPoint (ארבעה חורים בגג שמוסתרים בפלסטיקים שחורים קטנים). ההבדל היחיד הוא בשנתון 2009-2010, שבו פסי המתכת מסתירים את החורים בגג, וצריך לפרק אותם ולקדוח בהם חורים (רק בפסים השחורים, שומדבר מסובך). לי יש מאזדה 3 2008, 4 דלתות, כמו לחצי עם ישראל... :) רבע שעה התקנה עצמית. פחות מסובך מלהרכיב ארון של איקאה... ;)
|