נושא: המנשא והגגון הם שני דברים נפרדים. תאריך: 8/11/2010 3:54:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני
1. אתה לא חייב גגון של טולה כדי להרכיב מנשא של טולה ולהיפך. יש מנשאים מהרבה סוגים בכל מיני מחירים ולא חייבים 591 (אם כי הוא נהדר מבחינת נוחות). 2. לגבי התאמה לרכב, אם אתה קונה בארץ, פשוט תגיד להם איזה רכב יש לך ותקבל את הקיט המתאים. וגם, תלוי מאיפה אתה מזמין, לפעמים המחיר כולל התקנה. 3. למרות שיכול להיות שהחשש לא מוצדק, אני לא סומך על הגגונים האוניברסליים הזולים.
|