טקסט הודעת פורום
| 9/17/2004 2:49:00 PM |
|
נושא: מצאתי משקפי ראיה תאריך: 9/17/2004 2:49:00 PM
מחבר/ת: המוצא
מצאתי משקפי ראיב לייד בין יער הקדושים לפני העלייה לצובה , אבל עצרתי בדרך לקטוף תאנים והנחתי אותם על הכידון והם נפלו לי בזמן הנסיעה , אז אם מישהו מצא משקפי ראייה שיודיע לי כי אני מצאתי אותם והמוצא לוקח !!!! :p
|
חזרה לפורום |
|
|