הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2010 8:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  assaf sheeep עם תוכן  כיוון התחלתי בבקשה
נושא: כיוון התחלתי בבקשה תאריך: 8/11/2010 8:37:00 PM
מחבר/ת: assaf sheeep

נתחיל בקדמי
דבר ראשון תפתח את הנעילה והקומפרשן עד הסוף (נגד כיוון השעון)ואת שינוי המהלך שים על 140 ממ
עכשיו תשב על האופנים ותכוון שקיעה של 30 ממ (אמור להיות סמן שחור בצד שמאל אם אין תשים אזיקון),הלחץ לא משנה העיקר שתגיע ל30 ממ שקיעה.
ריבאונד למשקל שלך - תפתח עד הסוף (נגד כיוון השעון)ואז תסגור 7 קליקים.
מפה כבר תשנה לפי הרגש והסקרנות תוך כדי רכיבה (לא יותר מ3 קליקים לכל כיוון בריבאונד).

בולם אחורי
פרו פדל למצב פתוח
תכוון סאג ל16 מ"מ
ריבאונד תפתח עד הסוף ואז תסגור שלושה קליקים.
מפה כבר תשנה לפי הרגש.
בהצלחה והרבה הנאה :)
אסף
www.sheeep.co.il
08-9373909




חזרה לפורום