הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/12/2010 8:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Rotem Levy עם תוכן  giant
נושא: giant תאריך: 8/12/2010 8:58:00 AM
מחבר/ת: Rotem Levy

אלעד שלום, יש לג´יאנט בנתניה (חנות היבואן) מבצעים טובים על דגמי ANTHEM X ן- TRANCE X. האנת´ם מדהימים וקלילים לרכיבת XC - אבא שלי קנה את הדגם הזה לפני חודשיים ולא יורד לו החיוך מהפנים. הטראנס (120 מ"מ) עושים הכל.
שני הדגמים ברמה 2 מגיעים עם בולמי פוקס ומפרט עשיר ועומדים בתקציב.
בהצלחה רותם.


חזרה לפורום