טקסט הודעת פורום
8/13/2010 10:40:00 AM
שבי א
עוד רוכב נהרג
נושא:
עוד רוכב נהרג
תאריך:
8/13/2010 10:40:00 AM
מחבר/ת:
שבי א
הבוקר יום שישי
עוד רוכב אופניים נהרג
על יד אשדוד
מה יהיה הסוף?
יהרגו אותנו אחד אחד
עד שנפסיק לרכב בכלל
חזרה לפורום