טקסט הודעת פורום
| 8/13/2010 11:54:00 AM |
|
נושא: אכן כן... תאריך: 8/13/2010 11:54:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
גם אני נמנע לחלוטין מספורט זה למרות שנטיית הלב שלי היא חד משמעית לשם. ללא החשש הממשי הייתי בוודאי משלב את רכיבות הכביש אני מאוד נהנה לרכב מהר רחוק חזק
|
חזרה לפורום |
|
|