טקסט הודעת פורום
8/13/2010 1:05:00 PM
שבי א
רוצחים בכבישים
נושא:
רוצחים בכבישים
תאריך:
8/13/2010 1:05:00 PM
מחבר/ת:
שבי א
צריך איך שהוא לגרום לממשלה
האימפוטנתית להחמיר עם הרוצחים
בכבישים
חזרה לפורום