טקסט הודעת פורום
8/13/2010 1:39:00 PM
איתן ברמן
לא שיש לי סנטימנטים לאיזושהי ממשלה
נושא:
לא שיש לי סנטימנטים לאיזושהי ממשלה
תאריך:
8/13/2010 1:39:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אבל את האצבע המאשימה צריך להפנות למערכת בתי המשפט המושחתת שלנו.
עצוב....
חזרה לפורום