נושא: ךמרות הצער והכאב, אני לא מוריד מאיתנו את האשמה תאריך: 8/14/2010 8:58:00 AM
מחבר/ת: איתן הדרי
כמי שנוסע הרבה מאוד (אבל הרבה מאוד) בכל כבישי הארץ, לא פעם יצא לי לקלל בשקט בלב את רוכבי האופניים בכבישים. לא אחת אני רואה את חוצפתם שעה שהם רוכבים בזוגות, בשלשות, ולא מצד ימין של הפס הצהוב אלא בצידו השמאלי. לא אחת אני שומע את הציפרות של הרכבי,ם שצופרים לרוכבי האופניים החצופים שירדו מהכביש (ויש להם שוליים רחבים) והם בשלהם, ממשיכים לרכוב כאילו הכביש שייך להם. חוצים את הכבישים מתי שבא להם, חושבים שכל הנהגים רואים אותם וחייבים להתחשב בהם. רוכבים בכבישים ומתנהגים כגביר בעייריה. לכן ל עפ כל הצער והכאב על האובדן לא תמיד הנהגים אשמים.
|