הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2010 9:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  גם זה נכון, למרבה הצער
נושא: גם זה נכון, למרבה הצער תאריך: 8/14/2010 9:07:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

וגם הם עבריינים שלא מטופלים על ידי המערכת. אני מכיר אישית מקרה אחד של רוכב שקיבל דו"ח על רכיבה בשוליים. כן כן, אופניים מקבלים מהחוק את אותה התייחסות של רכב מנועי, ועל פי החוק היבש אסור לנסוע על השוליים, אלא לרכב איטי המהווה הפרעה לתנועה. כלומר, אנחנו אמורים לנסוע באמצע (אמצע!) הנתיב, ולזוז הצידה רק כשמפריעים.
פה נכנסת הממשלה...

בכל מקרה, מנקודת הראות שלי, מדובר בקומץ. יכול להיות שהקומץ הזה הוא שמאכלס את הסטטיסטיקות, אבל מנסיון מעשי בשטח אני יכול לומר לך שאני מקפיד לרכוב בצד ככל האפשר, וזה לא מונע ממני מצבי קרבה מיותרים ומפחידים מאוד.

דרך אגב, הנהגים באיזור שלי מתחשבים הרבה יותר. זו גישה, לא פועל יוצא של התנהגות הרוכבים.


חזרה לפורום