נושא: אין לי תשובה מלומדת תאריך: 8/15/2010 6:03:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך היא שלWTB יש ערכת התנסות. מעולם לא ניסיתי אותה בפועל, אבל למיטב ידיעתי זו הדרך היחידה לבחון את הנושא בלי לקנות כמה וכמה אוכפים. נראה לי ששוה לבדוק עם היבואן איפה אפשר לנסות. http://www.ridefox.co.il/scripts/openExtra.asp?extra=16
חלוק איתנו את החוויה. אולי אלך לעשות את זה גם מתישהו, למרות שאני מאוד מרוצה מהספסל שיש לי היום (WTB PowerV)
|