נושא: פוקס רייד תאריך: 8/16/2010 11:29:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
הייתי אצלהם (בת"א), אחלה חברה, לקחתי כיסא מהערכת התנסות של WTB וכל שבוע החלפתי למשהו אחר, בפעם השלישית האוכף התיישב לי בול על התח... (זה היה האוכף החדש יחסית - ויגו) ואותו בסופו של דבר קניתי. הם מביאים לך את האוכף לכשבוע בלי בעיה ובלי פרצופים - יחס מעולה וחם. מומלץ.
|