טקסט הודעת פורום
8/18/2010 1:02:00 AM
נבו FVI
התלבטות בנוגע למגני ברכיים
נושא:
התלבטות בנוגע למגני ברכיים
תאריך:
8/18/2010 1:02:00 AM
מחבר/ת:
נבו FVI
מגני ברכיים.. פד או קשיח? מה עדיף?
חזרה לפורום