הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2010 1:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נבו FVI עם תוכן  התלבטות בנוגע למגני ברכיים
נושא: התלבטות בנוגע למגני ברכיים תאריך: 8/18/2010 1:02:00 AM
מחבר/ת: נבו FVI

מגני ברכיים.. פד או קשיח? מה עדיף?


חזרה לפורום