הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2010 7:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הכי טוב
נושא: הכי טוב תאריך: 8/18/2010 7:47:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מה שמתאים לך :rolleyes:

וברצינות - ההבדל הוא בשימושיות - אם אתה מהמחפשים זמן אויר או מהירויות גבוהות - אתה צריך מגן קשיח, וכדאי שיכסה גם על השוק.

אם אתה בעיקר מדווש אבל בכל זאת רוצה להיות ממוגן, לך על המגינים הרכים.

ניתן לדווש גם עם מגינים גדולים, אבל קצת פחות נוח. חוץ מזה, כדאי מאוד מאוד למדוד לפני קניה - שמעתי שלפעמים יש הבדלים אפילו באותו דגם של אותו יצרן בין שנה לשנה!

בהצלחה


חזרה לפורום