הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2010 6:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  מה אתם אומרים על האופניים : haro x6 2009 ?
נושא: מה אתם אומרים על האופניים : haro x6 2009 ?  תאריך: 8/19/2010 6:23:00 PM
מחבר/ת: חי חיון

מפרט:
שלדה
Extreme LFP adjustable 5” to 6” travel alloy frame with sealed bearing pivot and hydroformed top tube
בולם זעזועים קדמי
Marzocchi 44LO 140mm travel
בולם זעזועים אחורי
Marzocchi Roco R
קראנק - גלגל הינע קדמי
Truvativ Ruktion 2.0 W/ Howitzer BB
מעביר הילוכים קדמי
Shimano Alivio
מעביר הילוכים אחורי
SRAM X-5
כידון / מוט כידון
SYNCROS AM bar / SYNCROS AM stem
ידיות העברת הילוכים
SRAM X-5 8 speed
אוכף / מוט אוכף
SYNCROS Dereived post / SDG BelAir Railed
מכלול היגוי
Formula Pivit hubset
חישוקים
SUN Hill Rod
צמיגים
Kenda Nevegal 2.35 Stick-E Rubber
מערכת מעצורי דיסק

האופניים בעיקרון עולות 5,995.00.
אני יכול להביא אותם חדשות ב4500
האם שווה לי ?



חזרה לפורום