נושא: מה אתם אומרים על האופניים : haro x6 2009 ? תאריך: 8/19/2010 6:23:00 PM
מחבר/ת: חי חיון
מפרט: שלדה Extreme LFP adjustable 5” to 6” travel alloy frame with sealed bearing pivot and hydroformed top tube בולם זעזועים קדמי Marzocchi 44LO 140mm travel בולם זעזועים אחורי Marzocchi Roco R קראנק - גלגל הינע קדמי Truvativ Ruktion 2.0 W/ Howitzer BB מעביר הילוכים קדמי Shimano Alivio מעביר הילוכים אחורי SRAM X-5 כידון / מוט כידון SYNCROS AM bar / SYNCROS AM stem ידיות העברת הילוכים SRAM X-5 8 speed אוכף / מוט אוכף SYNCROS Dereived post / SDG BelAir Railed מכלול היגוי Formula Pivit hubset חישוקים SUN Hill Rod צמיגים Kenda Nevegal 2.35 Stick-E Rubber מערכת מעצורי דיסק
האופניים בעיקרון עולות 5,995.00. אני יכול להביא אותם חדשות ב4500 האם שווה לי ?
|