נושא: הלכתי לשם תאריך: 8/20/2010 5:59:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
לא התקשרתי, פשוט הייתי באזור אז הלכתי לשם (אזור הרצל/קיבוץ גלויות בת"א) מה שכן החנויות שמוכרות אוכפים של WTB (רובם לפחות) גם מציעים את הערכת התנסות. היתרון ב א.ש ששם הביאו לי אוכף שלא היה בערכת התנסות (ויגו). איך זה הולך? אתה ניגש לוקח כיסא משאיר 200 ש"ח (אם אני זוכר נכון) חותם על דף ומחזיר את האוכף כלאחר שבוע, אם אתה לא מרוצה אתה יכול לקחת את כספך בחזרה או לנסות כיסא אחר.
|