הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2010 10:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  שנייה...אני רוצה עוד דעות בבבקשה
נושא: שנייה...אני רוצה עוד דעות בבבקשה  תאריך: 8/20/2010 10:33:00 PM
מחבר/ת: חי חיון

אתם חושבים שהמחיר שווה ? ואייך המפרט של האופניים ?


חזרה לפורום