טקסט הודעת פורום
8/20/2010 10:33:00 PM
חי חיון
שנייה...אני רוצה עוד דעות בבבקשה
נושא:
שנייה...אני רוצה עוד דעות בבבקשה
תאריך:
8/20/2010 10:33:00 PM
מחבר/ת:
חי חיון
אתם חושבים שהמחיר שווה ? ואייך המפרט של האופניים ?
חזרה לפורום