טקסט הודעת פורום
| 8/21/2010 5:40:00 AM |
|
נושא: משקה איזוטוני? ג´ל? תאריך: 8/21/2010 5:40:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
מה עדיף? יתרון מול חסרון?
רכיבות ארוכות מעל שעה וחצי.
כרגע אני מנסה ג´לים מאחר ו... א. אני אוהב לשתות מים ובד"כ אני שונא את הטעם של האיזוטוניים. ב. פחות התעסקות עם נקיון שקית השתייה.
מה דעתכם?
|
חזרה לפורום |
|
|