הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/21/2010 5:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  משקה איזוטוני? ג´ל?
נושא: משקה איזוטוני? ג´ל? תאריך: 8/21/2010 5:40:00 AM
מחבר/ת: ערן ל

מה עדיף? יתרון מול חסרון?

רכיבות ארוכות מעל שעה וחצי.

כרגע אני מנסה ג´לים מאחר ו...
א. אני אוהב לשתות מים ובד"כ אני שונא את הטעם של האיזוטוניים.
ב. פחות התעסקות עם נקיון שקית השתייה.


מה דעתכם?


חזרה לפורום