הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/21/2010 11:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  אני אישית-הייתי הולך על הX6 מבין 2 האופציות
נושא: אני אישית-הייתי הולך על הX6 מבין 2 האופציות תאריך: 8/21/2010 11:32:00 PM
מחבר/ת: t g

הוא גם 2009
באופן אישי-תמיד תוכל לשדרג בולמים וכאלה-אבל סה"כ הדיל הוא טוב למה שציינת-צריך לבדוק מצב הכלי בקפידה-למרות שאין הרבה רוכבים שידגדגו להארו.


חזרה לפורום