טקסט הודעת פורום
| 8/21/2010 11:32:00 PM |
|
נושא: אני אישית-הייתי הולך על הX6 מבין 2 האופציות תאריך: 8/21/2010 11:32:00 PM
מחבר/ת: t g
הוא גם 2009 באופן אישי-תמיד תוכל לשדרג בולמים וכאלה-אבל סה"כ הדיל הוא טוב למה שציינת-צריך לבדוק מצב הכלי בקפידה-למרות שאין הרבה רוכבים שידגדגו להארו.
|
חזרה לפורום |
|
|